czwartek, 25 października 2012

Spódnica asymetryczna



Hejka ♥

Notka miała być już jakiś czas temu chociaż zdjęcia zrobiłam nie dawno, jak było tak ciut cieplej przez kilka dni. ( rozebrałam się z kurteczki do zdjęć haha ; D )
Obecnie od kilku dni nie ma mnie w szkole, choruje sobie. Gardło mi wysiada jak za długo mówię to mam taką chrypę że trudno mnie zrozumieć bądź tracę głos na jakiś czas. Zawsze kiedy jestem chora łapie mnie to zapalenie gardła. Mam nadzieję, że szybko mi to przejdzie bo już mam dość. Ciągły ból, a później zaległości w szkole. ;c
Nie wiem czy mam się rozpisywać czy cokolwiek w ogolę pisać czy od razu wstawić zdjęcia, nie wiem czy ktoś tutaj to czyta. Ale wstęp jakiś musi być, chociaż króciutki ;D














Spódnica asymetryczna - Bershka


Miłego wieczora, już tak ponuro za oknem.
Pamiętajcie w sobotę przestawienie czasu! DŁUŻEJ ŚPIMY! ♥

13 komentarzy:

  1. Proszę tutaj komentarz zgodnie z obietnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia
    "Nie wiem czy mam się rozpisywać czy cokolwiek w ogolę pisać czy od razu wstawić zdjęcia, nie wiem czy ktoś tutaj to czyta"
    pisać, pisać, jak najwięcej, masz super bloga ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda spódnic nie noszę i ostatnio jakąś miałam x lat temu, ale ta jest nieziemska!
    Chyba muszę sobie w końcu jakąś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódnica, ale nie zbyt pasuje do tego dżinsu ;( inna góra i będzie ok ;)

    xladyxx

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna spódnica !:)
    Uwierz mi,że trochę cierpliwości , samozaparcia i wiary w siebie a będzie dobrze. Pozdrawiam.;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna, letnia stylizacja ;)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja ;D
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;D
    http://cukierkowaasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAPRASZAM NA RODZANIE DO WYGRANIA WYBRANA PARA BUTÓW!
    http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie wyglądasz
    nie mogę się napatrzeć ; )

    Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin(zgłosiły się tylko 4 osoby, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną ; ))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ; D