niedziela, 11 listopada 2012

Pełnoletnia + pierwsze urodziny bloga ; D






Hejka! ; )

  Aktualnie nie mam zbytnio na nic czasu. Byłam troszkę/bardzo zajęta. Nauka, zdjęcia, plany i zajęcia poza szkolne i przygotowania... wszystko się zbiegło.
  Wczoraj miałam oficjalnie osiemnaste urodziny, ale świętowanie zaczęłam już w piątek. Na imprezie w  wszystko tak szybko się toczyło, ze nawet nie mam zdjęć, które bym mogła dodać. ( hahaha )  Hahaha wszystko za szybko się działo, bo było MEGA. Ogólnie było śmiesznie w dobrej atmosferze jestem zdecydowanie zadowolona. :)
Wczoraj miałam imprezę w domu już taką bardziej rodzinną. Znów siedzenie do późnej nocy/ wczesnego rana. Drugi dzień z kolei już wymiękałam. ( pomijając fakt ze od tygodnia chodziłam spać o 1, bo z niczym się nie mogłam wyrobić i miałam bardzo mało snu ) Marzyłam tylko o łóżku i porządnym wyspaniu się, dlatego też zaraz zwijam.( Tym razem wcześniej do wyrka. ) No, ale było równie miło. Tak z moją rodzinką i ich żartami nie dało się nudzić. Hahaha. Z prezentów jestem bardzo zadowolona.Wszystko się udało tak jak miało być. ; D
  Mam kilka pomysłów na ciekawe notki, więc jak najszybciej będę się za nie brała. Jak byście chcieli jakieś specjalne notki piszcie w komentarzach posłucham sugestii i będę się dostosowywać również do waszych gustów i tego czym się interesujecie. 


 Takich było 18 różnie podpisanych ale zrobiłam zdjęcie temu bo się odwiązał ze sznureczka od reszty ; D



 Z takim balonikiem chodziłam po szkole. Dziewczyny z klasy się podpisały. Miło ;) Szkoda ze balonik straci powietrze ;c

Kwiatki ; )


Bransoletka z YES 



Bransoletka ręcznie robiona na szydełku z koralików <3

Takie tam porobiłam kilka zdjęć niektórych rzeczy. ; ) 

DZIŚ JEST ROK ODKĄD PROWADZĘ BLOGA : D

Do zobaczenia ; )


5 komentarzy:

  1. ojejku jesteś już pełnoletnia :) Jak się z tym czujesz ? :D ja muszę jeszcze trochę poczekać, ale czas i tak mi szybko zachrzania ;c bransoletki super i gratuluję pierwszych urodzin bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie różnicy nie ma. Różnica się zacznie jak będą studia, praca, potem własny dom... to będzie masakra wtedy będzie można odczuć pełnoletność. Dziękuje ; D

      Usuń
  2. chcesz sprawić sobie prezent gwiazdkowy??

    weź udział w konkursie... zapraszam...
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html

    OdpowiedzUsuń
  3. no to wszystkiego najlepszego proszę pani!haha;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ; D