czwartek, 4 października 2012

Jeansowa koszula


    Hej!
    Jak wam minął pierwszy miesiąc szkoły?
    Ja właśnie siedzę z kubkiem gorącej herbaty przed serialem. Z dnia na dzień czuję się stopniowo gorzej, chyba łapie mnie choroba. Więc coś czuje ze najbliższy czas posiedzę w domu, ale na razie robię wszystko by czuć się lepiej i jednak nie zachorować. Miło jest posiedzieć w domu, ale nie lubię tych zaległości w szkole i przepisywania jakże obszernie podyktowanych notatek.
    Wstępne papiery maturalne oddane, przygotowania do studniówki w szkole pełną parą no zobaczymy co z tego wyjdzie. ^^
    Cały czas myślę o lecie, bo myśl o zimie bardziej mnie przeraża niż pociesza. No, ale nie ma co się załamywać przed nami jeszcze jesień trochę cieplejsza pora roku niż zima, chodź patrząc za okno jakoś mi się nie uśmiecha. Brr... chcę znów 30 stopni i więcej <3

    Obiecana w opisie jeansowa koszula zdjęcia z cieplejszych wakacyjnych dni na poprawę humory ( patrze za okno pada ;c ) Tak tak doczekałam się moich długo oczekiwanych zdjęć, których długo nie mogłam zobaczyć :D








 
Pozdrawiam do następnego <3 Miłego weekendu, który się zbliża : D

14 komentarzy:

  1. to nie jest koszula tylko kamizelka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co kupuje i umiem czytać co jest napisane na metce i co firma sprzedaje, ale skoro wiesz lepiej to spoko ;)

      Usuń
  2. świetne masz zdj ; 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ta koszule ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kuruj mi się tam! <3 i przyjeżdżaj do żonki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, no! Świetna ta kiszula i super fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne foty.Pozdr :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjj. ; ) pomysłoowo. :d

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcie i wg ta koszulka mmmm sam miód ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjecia :*
    + bardzo fajna koszula i notka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No własnie kochana. Ja też jestem Belieberką, a nie mogę pojechać na jego koncert.. a Ci go hejtują ;c
    Co do twojej notki to ja kocham zimę! :D może dlatego, że mam urodziny o tej porze roku, ale ogólnie są święta. taka atmosfera fajna jest. chociaż również kocham lato ;) jesieni nie lubię, a wiosna może być bo wszystko się budzi do życia, ale trzeba robić wiosenne porządki ;< Ja w tym roku egzamin gimnazjalny, a ty maturę masz ;[ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ; D