piątek, 14 września 2012

Tag ; D


Zostałam otagowana przez Olę ! <3
Oto pytania od niej i moje odpowiedzi ; D :

1. Jakie miejsca chciałabyś zwiedzić ?
Japonię jesienią bądź wiosną. *.*

2. Czego w zyciu boisz się najbardziej ?
Przyszłości.
3. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga ?
Kiedyś prowadziłam bloga jako 12 letnia dziewczynka brakowało mi tego. ; D

4. Twoja pasja ?
Nie mam jednej. Wszystko po trochu nie umiem zamknąć się w jednym. Rysunek, projektowanie, fotografia, moda, modeling... oh wymieniać dużo rzeczy mnie pasjonuje ; D
  
5. McDonalds vs KFC ? Dlaczego ?
Hmm.. w sumie jeśli już to częściej jadam w McDonalds nie wiem czemu jakoś tak zawsze wychodzi. : D W KFC może byłam 2 razy XD W McDonalds mają dobre lody i Mcflurry *.*

6. Twój idol/idolka ? (obojętnie czy z muzyki czy aktorstwa czy czegokolwiek :])
Nie ograniczam się jeśli chodzi o muzykę jak i filmy bo było by to monotonne słuchając jednego wykonawce bądź oglądając filmy tylko z tym jednym ulubionym aktorem. Ale jeśli chodzi o idola to zawsze będzie to Justin Bieber nie miałam nigdy nikogo jako idola przed nim on jakoś pierwszy przyciągnął moją uwagę przez co pochłania większość mojego czasu.

7. Masz gdzieś tatuaż ? Jak tak to jaki i gdzie ?
JESZCZE nie mam ;D W listopadzie osiemnastka to wszystko się może zmienić ^^

8. Gdzie masz kolczyki ?
W uszach, jedna dziurka na każdym uchu tak normalnie. ; D

9. Spełniło się już twoje największe marzenie ?
Nie ;c
 
10. W jakim kraju chciałabyś mieszkać ? 
Kanada, USA, UK ahh te marzenia ^^
 
11. Jesteś zadowolona ze swojego życia czy coś byś zmieniła ?
Ehh.. no na pewno bym coś pozmieniała nie jest idealnie ale cieszę się chwilą i jest SUPER! ; D Nie mam co narzekać.

Dalsza część notki: 
Ostatnio miałam dużo na głowie, a będę miała jeszcze więcej. Zaczęła się szkoła... klasa maturalna. Nie będzie łatwo. ; ) Jestem pozytywnej myśli. Rok szkolny kończy się dla mnie 26 kwietnia. Czas szybko zleci. Będę tęsknić za moją klasą... same baby ani jednego chłopaka hałas 8h w szkole że głowa boli ale i tak je kocham ; D zaczęłam się do nich przywiązywać jeszcze bardziej.. czuje ze się popłacze na koniec roku haha jak zawsze <3 ale niema  co przede mną jeszcze 8 miesięcy nauki przygotowań matury próbne studniówka i ostateczna matura, dzięki której pójdę na studnia ^^

W wakacje byłam we Wrocławiu ^^ w sumie narobiłam mało zdjęć ale jednak.


















Do następnego, miłego weekendu <3

9 komentarzy:

  1. Ale masz piekne dluuugie wlosy :) Ja dopiero zaczelam liceum i tez sa same dziewczyny w klasie^^
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja liceum za rok, i mam nadzieję że będzie sporo chłopaków xd choć w plastyku (jak się dostanę) to pewnie większość baby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja poszłam do liceum na kierunek humanistyczno-artystyczny i same baby ^^ (najgłośniejsza i najbardziej rozgadana klasa w szkole) jedyna klasa w szkole w której sa same baby XD ale mamy u nas w szkole po za liceum też technikum i zawodówke wiec szkoła pełna chłopaków ^^

      Usuń
  3. ojej jesteś Belieberką ? ja teeż <3 oj tak, Kanada piękna jest, chciałabym tam pojechać kiedyś :) jedziemy razem ? :DD no maturka w tym roku ;/ ja piszę egzamin gimnazjalny. i akurat masz koniec roku jeden dzień po moich testach ;d trzymam za Ciebie kcióki żebyś dostała się tam gdzie chcesz na studia i zeby matura dobrze ci poszła, trzymaj się <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Belieberką <3 Pewnie że jedziemy razem! Mam rodzinę w Kanadzie ^^ To ja za ciebie też trzymam kciuki <3 i 'nie dziękuje' ^^ <3

      Usuń
  4. Ja też jestem Belieberką <3 Kanada <3 Ja tam dopiero zaczęłam 6 klase xD Trzymam kciuki za testy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. :********* moja ukochana blogerka : **

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejciu ale masz śliczne, długie włosy ! :)
    a co do bloga to świetny.
    ps. zapraszam na moj. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ; D