wtorek, 26 czerwca 2012

Jeszcze kilka dni ♥


Hejka.

Czas szybko leci. Już tylko kilka dni do zakończenia roku szkolnego no i czas na wakacje.
Patrząc za okno kompletnie ich nie czuję. Rok szkolny zleciał błyskawicznie niedawno, przecież był jeszcze wrzesień. Zauważyłam, że z roku na rok czas mi leci coraz szybciej, co jest przerażające.
Ostatnio byłam na nieplanowanych zakupach,kupiłam sobie dwie bluzeczki.



Taki mały zakup, ale jestem zadowolona. ; D
Właściwie jak planujecie wakacje? Mam nadzieję ze moje plany przejdą w realia, zazwyczaj tylko kończą się pobytem w mojej wyobraźni. Życzę każdemu, żeby ich nie zmarnować odpocząć i wykorzystać jak najlepiej. No i żeby nie zleciały za szybko. ; D
Moje stylóweczki. ; D







I jeszcze filmik na koniec. Nudziło mi się. haha ; D



Do następnej notki ♥ Dziękuje za komentarze to wiele dla mnie znaczy. Kocham je czytać i mieć uśmiech na twarzy gdy widzę ze ich liczba wzrasta. ; D

7 komentarzy:

  1. No wakacje i zabieram cie do mnie pipko <3 Filmik już widziałam, rewelacja : ** jak wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten filmik to tak żeby pochwalić się długimi włosami? nie ogarniam go ale masz ładne włosy

    Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie haha to był taki filmik do outfit ; D Wiele blogierek takie wstawia.

      Usuń
  3. masz świetną figurę ! :) Oj mi tez z roku na rok czas leci coraz szybciej.. ;/ Tak niedawno był wrzesień, a tu już czerwiec.. Nie chcę takiej pogody, chcę piękne słoneczko !! :) Zapraszam do mnie, bo są dwie nowe notki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taki trochę bez sensu ten filmik blogerki robiąc takie filmiki pokazują swoje stroje i inspiracje a ty chodzisz w kółko rzucasz włosami i właściwie nie wiadomo co robisz O--O ps to na końcu to już w ogóle było dziwne O--O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i dziwne bo z nudów. Ale bynajmniej co innego. Może i bez sensu i nie wiadomo o co chodzi ale mi się podoba i dla mnie tylko to się liczy w tym momencie ;)Ale dziękuje za wasze opinie.;D

      Usuń

Dziękuje za komentarz ; D