czwartek, 7 czerwca 2012

Brak czasu

Hejka

Na początku bardzo dziękuje za komentarze. I bardzo miłe słowa ♥ LOVE
Wszystko tak się zbiegło. Próby i spotkania do bierzmowania. Szkoła i poprawki, żeby wyciągnąć na lepsze oceny, bo cały rok się nic nie robiło. ;] Wyjazd, galopada i imprezy rodzinne.
Po drodze od mojej ostatniej notki był dzień dziecka, więc takie spóźnione wszystkiego najlepszego. Jak wam minął ten dzień? Dostałam masę słodyczy żeby przytyć oh tak -,- .
Weekend szybko mi zleciał, ponieważ w sobotę byłam na Lednicy spotkać się z przyjaciółką i znajomymi ; D BYŁO SUPER *.* Tylko zmarzłam bardzo i teraz wychodzi moja Lednica -,- chyba będę chora. Już przywitałam się z chusteczkami, mam katar. ; C Był ktoś z was na Lednicy?
W niedziele oczywiście odsypiałam, byłam tak zmęczona i zaspana cały czas po tej sobocie. Teraz muszę wypocząć i wykurować się.
We wtorek miałam już bierzmowanie. Jednak 3 lata przygotowań to dużo. Ale będę tęsknić za moją grupą i za naszym śmiesznym księdzem. Serio na lepszego nie mogliśmy trafić. Taki wesoły ; D Mieliście już bierzmowanie? Jakiego wzięliście sobie patrona? Ja wzięłam bł.Laurę. ; ) Jeszcze nie mam zdjęć z bierzmowania ale jak będę miała to dodam ; D.
Byłam jeszcze dzisiaj na procesji. Ugh.. ubrałam wysokie buty myślałam, że mi nogi odpadną jak przeszłam ten kawał. Ale dałam radę. ; D
W końcu mogę odetchnąć? Możliwe.. ale to i tak na chwilę. Zaczął się długi weekend i można powiedzieć, że mam trochę czasu. Ale i tak muszę się męczyć z projektem architektonicznym na zajęcia z architektury, no jestem ciekawa jak mi to wyjdzie. Macie już jakieś plany na długi weekend? Życzę miłego spędzania czasu. ; )
Powstawiam trochę zdjęć ; D

Bluzeczka od mamy na dzień dziecka ^^ z Cropp'a




Moje rysunki :

Justin Bieber



Zdjęcie do porównania

Ryuuzaki i Kira ; D

 A tak poszłam na bierzmowanie ( zdjęcie z kamery więc przepraszam za jakość )



 

sweterek - Troll
bokserka - House
spódniczka - Cropp

Krzyż, który dostaliśmy na bierzmowaniu.


 Bombonierki z okazji bierzmowania. ♥ MNIAM



Stylówka do szkoły :


spodnie - Diverse
bluzka - Funk'N'Soul
sweterek - Funk'N'Soul

Stylówka na dziś :


 torebka - prezent
 kurteczka - House

Liczę na wasze komentarze i z góry dziękuję to wiele dla mnie znaczy. Jest to z waszej strony bardzo miły gest ; D
Do następnego. ♥





11 komentarzy:

  1. Stylówka do szkoły świetna ! : D
    Piękne włosy <3 I sliczny ten rysunek :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się ubierasz :d moje plany na długi weekend ? Hm, myśle, że będe odsypiać i spotykać się ze znajomymi . Masz talent dziewczyno ! Rysunki są MEGA !

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 lata przygotowań? OMG! Ja miałam rok..i wybrałam imię Julia :D
    Długii weekend? Znajomi,znajomi,znajomi i dluuugie godziny snu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ty moja.<3
    musisz mi coś narysować bo to jest prześliczne.;**

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 dni pod rząd ta sama koszulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za spostrzegawczość ;D
      Jeansy też te same ;)

      Usuń
  6. Ale ty jesteś chudzinka! <3 sliczne! wgl fajne styloweczki :D
    Pzdr <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo tego iż nie przepadam za JB rysunek wyszedł Ci boski *-*
    Czekam na swojego Lee Joon'a, który myślę, że będzie równie zajebisty : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą bluzkę miałam na sobie dwa razy więc jeszcze jej nie prałam ;D

    Świetnie rysujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, weszlam pierwszy raz na Twojego bloga pare min temu i stwierdzam ze zrobilam dobrze rozpoczynajac czytanie ;]
    mowil Ci ktos ze masz super wlosy? pewnie tak ;p
    i Twoje rysunki sa genialne, Bieber i postacie z Death Note...ekstra

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko masz zabójcze te włosy ! :)
    no i twoje rysunki JB super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ; D