czwartek, 19 lipca 2012

Sandałki ; D


  Hejka.
  Jak wam mijają wakacje? Bo mi czas szybko ucieka jak na razie, jest dobrze ; D
Dawno nie pisałam z powodu braku zdjęć potrzebnych do notki.
Już miałam tyle pomysłów na napisanie jakiejkolwiek notki, a to wycieczka, a to zlot w Poznaniu, a to zakupy w Poznaniu i takie tam no, ale brak zdjęć.. nadal ; C ( Ale jak bym miała to może w następnej notce bądź innej )
A dziś notka o sandałkach. ; )
Z racji takiej, że kupiłam sobie ostatnio spódniczki potrzebowałam jakiś ładnych delikatnych sandałków. W moim mieście jeśli chodzi o buty jest wszystko i nic. Więc za bardzo nie miałam na co się decydować. Idąc do sklepu z założeniem wróciłam do domu z niczym. Ale za to jakis czas temu poszłam na spacer i przypadkowo weszłam so Ryłko i znalazłam o to takie delikatne sandałki, akurat pasujące do mojej spudnicy, którą ostatnio kupiłam ( może w następnej notce się pojawi w zestawie z sandałkami ; D )
Oto sandałki :




Link do butów na ich stronie : http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-40600-Sandaly-NESSI-32302-91.html

Taka notka na szybko. Do zobaczenia <3

9 komentarzy:

  1. Oo jakie ładne buciki :D Czekam na zestaw z spódniczką < 3
    @natalii17

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutkie;) ale fajniejsze byłby jakby miały jakieś delikatne ćwieki/koraliki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. buty bardzo ładne ;p ooo i jak masz już płytę ? :D już wyłączyłam moderacje obrazkową haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za sandałami.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki to kolor ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Otagowałam Cię Kochana :* Więcej informacji znajdziesz w mojej osstatniej notce :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te sandałki z pierwszego zdjęcia. Pozdrowienia z Francji i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ; D