piątek, 11 stycznia 2013

Zmiana adresu bloga.


Hej wszystkim ; D
 
  Mam nadzieje, że święta i sylwester minęły pomyślnie i wszyscy są zadowoleni.
  Nowy rok, a więc czas na zmiany. Brak czasu jak zawsze, ale postanowienia noworoczne są. Pora brać się do pracy. Zadbam o bloga szczególniej niż ostatnio. Na początek zmiana adresu. Obiecałam to już dość dawno. I przepraszam, że musieliście tyle czekać. A więc jak zauważyliście blog ma nową nazwę. Z pomocą udało mi się na starym adresie umieścić powiadomienie o nowym linku, a więc mam nadzieje, że nie stracę starych czytelników, ale i mam nadzieje, że zyskam nowych.
  Mamy piątek, a do mojej studniówki już tylko kilka dni. Kiecka już kupiona jakiś czas temu. Staram się do niej zbytnio nie zaglądać, żeby mi się nie wypatrzyła. Z reguły tak mam najpierw mi się coś podoba jestem mega zadowolona, a jak mam coś ubrać to stwierdzam, że to jednak nie to. Mam nadzieje, że tym razem tak nie będzie. A tak dokładniej studniówkę mam już w ta niedziele. Na szczęście od poniedziałku mam już ferie, więc nie ma problemu z nieprzespaną nocą.
 
  Ostatnio brałam udział w konkursie Wella. Zostałam laureatką nagrody pocieszenia, więc zawsze coś.
A oto 'mały' prezent od Wella :


  Zdjęcia z sesji z Gosią ; D ( akurat jak zaczęłyśmy zdjęcia zaczął padać śnieg jak można zobaczyć )




                           




 Chwila na ogrzanie się. Było dość na minusie, więc warunku super haha.



A wy kiedy macie ferie? 
Ja w ferie biorę się ostro do pracy. MATURA! 
Do następnego <3






14 komentarzy:

  1. Komentuję heheh:)) Fajne zdjęcia :) Ogólnie blog wydaje się przesympatyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajnie, zdjęcia też nie są złe.
    Podobają mi się twoje rajstopy dziewczyno ! Piekne są <3
    Co do nagłówka..
    hmm.. no średni przyznam . Bo wiem ,że mógłby być lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawey bloog. zdjęcia są ładne . ty tez jestes ładna ;)





    ______________
    ask.fm/klaudia1121 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia strasznie fotogeniczna jesteś;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj trzeba, trzeba się wziąć za siebie. Ja jestem w lepszej sytuacji bo mam jeszcze półtorej roku szkoły ;p ale to też szybko zleci.

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha :D Musiałaś zmarznąć na tej sesji ! Ale czego się nie robi dla ładnych zdjęć... wiem coś o tym doskonale bo często robię zdjęcia mojej przyjaciółce w "ekstremalnych warunkach" ;)

    Ale przyznam że zdjęcia wyszły prześlicznie ♥
    @Trolinka44

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog jest bardzo fajny! :D Właśnie przejrzałam wszystkie posty. Jedyne co mogłabyś to dodawać notki częściej chociaż jeśli zaraz zdajesz maturę to pewnie nie masz na to czasu.
    Świetne zdjęcia. Nic tylko pozazdrościć Ci figury i włosów! *.* Hahah. Czekam na kolejną notkę. Powiadomisz mnie na Twitterze? @Baskuu xx
    __________
    http://my-official-life-style-fashion-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Wiem wiem postaram się pisać częściej ; D
      Pewnie będę powiadamiać nie ma sprawy.
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  9. Fajnego masz bloga. Będę tutaj zaglądała : )
    Świetną masz figurę.Stosujesz jakąś dietę czy coś? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie nie stosuję, żadnej diety.

      Usuń
  10. śliczne zdjęcia ! :D
    pokaźna ta nagroda pocieszenia :p

    zapraszam.
    nutellaaa-lover.blogspot.com
    obserwuję. Mogę liczyć na to samo?bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdj te z ustami boskie:D
    obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog, ciekawie piszesz no i świetne zdjęcia : D Jesteś bardzo fotogeniczna ^^ Świetne leginsy : D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ; D