poniedziałek, 21 stycznia 2013

Ferie ♥


Hej ♥
Jak tam u was?
Za mną już pierwszy tydzień ferii. Zleciał tak szybko, że nawet sobie nie wyobrażacie. Jeszcze jeden tydzień no i do szkoły. Przydały by się dłuższe te ferie. ;c
Ale nam śniegu napadało na te ferie bynajmniej. Jak już zima to ze śniegiem. Przynajmniej wieczorami nie jest tak ciemno śnieżek rozświetla wszystko  No i  dzieci mogą się wyszaleć na sankach. Mam 3 letnią siostrę wiem coś o tym haha dzikus taki mały słodki <3

I PO STUDNIÓWCE. Mam jakieś swoje zdjęcia, ale nie mogę się doczekać tych bardziej profesjonalnych niż moją cyfrówką. ;D Dodam jakieś kiedy dostanę je na płytce. :)

Moda na Nike WMNS Dunk Sky High? ;) Hmm.. dajcie znać jak wam się one podobają. ;D

Zdjęcia z kamerki z laptopa ♥ ( Mój ryjek ;c ) 
Pierwszy raz zrobiłam sobie loczki i w sumie mi się spodobało. ♥




W następnej notce spódniczka od CS ♥
Jesteście kochani. Pa, miłego wieczoru <3

12 komentarzy:

  1. Ja ferie zaczynam od poniedziałku, ale w szkole są takie luzy że prawie już mamy ferie: zero nauki, z klasy jest tylko 10osób, więc nauczyciele robią nam wolne lekcje lub puszczają film. Nie mogę się doczekać zdjęć ze 100dniówki. Aż się swojej obawiam chociaż dopiero za 4lata albo w sumie i 3... Hahah. Jejku, jesteś taka śliczna! *.* Nic tylko pozazdrościć. Dodaj prędko nowy post! :) xx
    ________________
    http://my-official-life-style-fashion-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie za tydzień :D Rób trwałą bejbi, albo papiloty w ruch, moja śliczna bejbinka :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje :D liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ferie dopiero od 11 lutego :)
    obserwuję- fajny blog

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie ze 3 dni :D 25 stycznia jest to ostatni dzień szkoły dla mnie :P

    http://mylife-tusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na tą spódniczną z CA :)) Sliczna jestes! Zapraszam u mnie już na nowości :)
    + obserwuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam dopiero za 3 tygodnie ferie, takzee zazdroooszcze :c :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie ci w tych loczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznaaa.! < 333 : - D

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznaa <3
    Zapraszam do nas przy okazji : http://ourteenagefashionplt.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ; D