niedziela, 25 grudnia 2011

ŚWIĘTA ♥


Hejka, co tam u was słychać? Dziś pierwszy dzień świąt, w sumie już dobiega końca.Czujecie święta? Ja osobiście nie za bardzo, chyba się starzeje haha i nie wyczuwam już tej magi świąt.
Kilka dni temu spadł śnieg niestety u mnie jak u wielu się on nie utrzymał nawet do wigilii. Może to przyczyna że nie czuć klimatu świąt. Zawsze lepiej jak za oknem biało. Chyba nie zależnie od wieku każdy lubi śnieg. Ja to bym z chęcią wyszła się po wydurniać i poczuła zimę w świątecznym klimacie. 
No właśnie wczoraj wigilia zapewne każdemu z was przybyło trochę kilogramów jak to w święta. A teraz dla niektórych czas lenistwa WOLNE OD SZKOŁY. Ciesze się bo miałam zamiar się wyspać co minęło się z celem bo śpię mniej niż zazwyczaj haha. Ale są tego plusy mam takie fazy jak jestem śpiąca mam lepszy humor z wszystkiego się śmieje co by nie było. 
Mieliście wigilie klasową? Co dostaliście? Ja miałam wigilie ale nie robiliśmy sobie prezentów ;D haha W sumie na wigilii było śmiesznie i jakoś szybko zleciało. ( Jak będę miała jakieś zdjęcia to wrzucę. ) 


A co dostaliście od Gwiazdora pod choinkę ; > ? haha
Ja z reguły kasę i słodycze. Najlepsze w tym wieku chyba, bo zawsze nikt nie wie co mi kupić, a tak sama sobie coś znajdę co będzie mi odpowiadać. Chodź lobię niespodzianki wiec zawsze się ciesze jak dostane prezent na przykład w tym roku oprócz kasy i słodyczy dostałam torebkę, łańcuszek, ubrania i inne. ; ) 
( Teraz nie mam naładowanego aparatu ale porobię zdjęcia, jak coś . ) 
A tu obiecane zdjęcia z wycieczki do Poznania. Większość zdjęć była rozmazana bądź nie nadająca się do publikacji hahaha ale macie kilka : 








W ogóle chciałam powiedzieć że włączyłam dziś 4funTV i leciało to :
( dokładnie ten teledysk ;D )

No to co .. życzę wam WESOŁYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT Z RODZINĄ I PRZYJACIÓŁMI I SPEŁNIENIA MARZEŃ !
Do następnego <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ; D