środa, 7 grudnia 2011

Hej ♥


Wczoraj był 6 grudnia ... co oznacza Mikołajki. Pewnie każde dziecko w tym dniu szukało w butach słodyczy od Mikołaja. Jako że uwielbiam słodycze, to także uwielbiam Mikołajki. Ja osobiście dostałam kasę i DUŻO SŁODYCZY mmm pycha haha. A wy co dostaliście?

Już od jakiegoś tygodnia siedzę w domu, tak jak zdychałam przez miesiąc teraz się rozłożyłam i leże w łóżku, mam nadzieję, że już będzie tylko lepiej. Nie lubię chorować a zdarza mi się to za często. Jak zwykle gdy jestem chora to musi być to zapalenie gardła, czego nienawidzę. Na samą myśl o tym ohydnym wręcz antybiotyku jaki dostaje mam odruchy wymiotne. ; < Ale jest już coraz lepiej.. zdrowieje sobie spokojnie. 

Jako że nie ma mnie w szkole nie dostałam jeszcze zdjęć z wycieczki na pendrive od kumpeli. Ale jak tylko to załatwię to wstawię zdjęcia.

Widzieliście zapewne już 2 nowe teledyski Justina ; D 
Jeśli nie to własnie możecie je obejrzeć : 

 


Mieliście zamiar iść do kina na ' Artur ratuje gwiazdkę ' ja miałam ale w moim mieście w Heliosie nie ma tego w repertuarze. ; < 

Sesyjka z nową czapeczką XD 

czapka - Reserved
bluza - Reserved
szalik - Reserved

<3 Do zobaczenia ! Miłego dnia ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz ; D