piątek, 1 marca 2013

Spódniczka UK ♥



Hejka :)

Co tam u was kochani? Ładną pogodę mamy prawda? Nareszcie wyszło słoneczko. Wczoraj było pięknie szkoda, że dziś (bynajmniej u mnie) jest silny i zimny wiatr.

Dziś spódniczka z flagą Wielkiej Brytanii.
Bardzo spodobał mi się sam jej motyw. Tego typu ubrań jest teraz dużo są to wszelkie flagi UK i USA na legginsach, koszulkach, spodniach, spódniczkach.
Spódniczkę w sumie znalazłam przypadkowo, nawet nie szłam z założeniem, że coś podobnego znajdę.
Jest ona ze sklepu Bershka. Ogólnie sklep ten przypadł mi do gustu, szkoda że nie ma go w moim mieście.


pics Katarzyna Papieska

bluzka - H&M / spódniczka - Bershka / rajstopy - Gatta / buty - Ryłko

Zapraszam również na bloga Kasi
Jeśli chcecie na bieżąco widzieć jej poczynania zapraszam do lajkowania jej fanpage na facebooku. ;)

Jestem Belieberką, więc nie odpuszczę sobie małej wzmianki o dzisiejszych urodzinach Justina. :) 
Happy Birthday Kidrauhl ♥ 1 marca 2013 ♥ "młody" kończy dziś 19 lat :)


Miłego wieczoru. :) Weekend! ♥

17 komentarzy:

  1. fajny blog ;3
    http://ourteenagefashionplt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Kochana! :*
    No tak wyszło, że zniknęłam, gdyż mam teraz bardzo dużo nauki.. tuż przed egzaminem gimnazjalnym nie dają nam nawet odetchnąć.. ;/ Spódniczka super i buty mnie urzekły :) U mnie w mieście jest Bershka :) Jadę na koncert Justina, a ty ? :*
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest b o s k a. Jestem fanatyczką Wielkiej Brytanii i mam masę rzeczy związanych z nią, więc ta spódniczka wpisuje się w listę moich ulubionych rzeczy. :) xx
    __________________
    http://my-official-life-style-fashion-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. to superowo! ja mam Golden Circle, a ty ? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. no szkoda, że nie masz Golden ;c ale i tak to, że będziesz na jego koncercie to super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też się boję, że zemdleję hahaha :D a ja mam miejsca stojące przecież ;o na szczescie będę z przyjaciółką i koleżanką to w razie czego jakoś sobie poradzimy XD

    OdpowiedzUsuń
  7. cześć :) dopiero zaczynam, prowadze blog o modzie
    www.estiine.blogspot.com Poleć znajomym
    dodaj jeśli chcesz do obserwowanych :) będzie mi bardzo miło
    niebawem konkurs :)

    OdpowiedzUsuń


  8. :)


    http://customlookink.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna stylizacja :) obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super! i te buciki ♥ pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny blog, oczywiscie obserwuje i liczę na rewanż. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny blog, oczywiscie obserwuje i liczę na rewanż. ; ))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ; D