niedziela, 17 lutego 2013

Stódniówka ♥



Hejka ;)

Cieszę się, że poprzedni post się podobał, dziękuję za wszystkie komentarze jak i za prawie 500 wyświetleń w ciągu 3 dni. 
Wczoraj wieczorem byłam sobie na kebabie na mieście, więc było wesoło ^^ haha.
Dziś przed południem buszowałam trochę w galerii, a teraz wypadało by się troszkę pouczyć i przyszykować na poniedziałek, ale ja jak to ja nie umiem się do tego zabrać. Najchętniej to bym poszła spać.. oh tak jestem strasznie niewyspana. Byłam zwalona z łóżka z samego rana, nie było mowy o dłuższym spaniu. 

Co prawda studniówkę miałam miesiąc temu, ale zdjęcia dostałyśmy dopiero teraz. 

Zdjęcia przy okazji kręcenia czołówki ;) 

Klasowo same babeczki :D

Misia, Justyna, Renia, Kamila, Roksana, p.Iwonka, Klaudia, Ja :*


sukienka - Euforia / bransoletka - Yes / buty - Ryłko 

Z Misią ;*

Nóżki *.*

Prawie w komplecie ;*

Ja, Karolina, Misia, Klaudia :)

Ja, Gosia, Ala, Natalia, Róża :)

Laseczki :*

Z Gosią ;*

Ja, Natalia, Ala, Gosia, Róża i na dole Karolina ;) 
Miłego niedzielnego wieczorku ;)
Pozdrawiam.



5 komentarzy:

  1. Piękne włosy i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Twoja sukienka jest śliczna!
    ____________
    http://my-official-life-style-fashion-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ale ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog dodawaj wiecej outfitow ! ♥ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ; D