piątek, 11 listopada 2011

Długi weekend !


Hey wszystkim ! <3

Wczoraj były moje 17 urodziny. DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA ŻYCZENIA I ŻE O MNIE PAMIĘTALI. KOCHAM WAS! <3 
Dziękuje przede wszystkim KAMILI I MONICE, że o mnie pamiętały. Dziękuje za piękne kartki urodzinowe, życzenia i prezenty. <3  
Oczywiście nie było to nic takiego, przyszła rodzina, babcie, dziadkowie, mama i tata chrzestni, ciocie, wujkowie. No i oczywiście moje rodzeństwo i rodzice. Rodzinny klimat. 
Dziewczyny w klasie (mam same dziewczyny w klasie) śpiewały mi sto lat i składały życzenia <3. Zawsze gdy ktoś mi śpiewa sto lat stoję jak kołek i nie wiem co mam ze sobą w tym momencie zrobić, po prostu się usmeicham ciesze się bo to miłe z ich strony. 

Dodam zdjęcia prezentów. ; D







Kartka od chrzestnej i Arka.










Autograf Urszuli 


Kartka od Kamili




Kartka od Moniki 


Autograf Pawła z zespołu Ambulans


Misiek dla Kajki 

To ja z Kajką po zdmuchnięciu świeczek haha

A największy prezent na moje urodziny to : 

KATAR 
więc przydadzą się chusteczki ; <

No jeszcze oczywiście dostałam kasę i pełno słodyczy (czytaj czekolady i ŻELKI!) ; D

Kończę pisać i lecę obejrzeć nowy odcinek ' Pamiętniki Wampirów ' ; D
A wy jak spędzacie wolny piątek? 
Też towarzyszy wam katar? ; < Oczywiście wam tego nie życzę!

Pozdrawiam. Do zobaczenia ! <3 


PS. Zapomniałam! Jeszcze dostałam skarpetki haha. Ale aktualnie nie mam ich zdjęcia XD

3 komentarze:

  1. ja jestem zdrowa :)
    czytałam książkę a potem TV :D
    a i najlepszego : D


    +zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. spóźnione życzenia, wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! :] oraz szybkiego powrotu do zdrowia :D dostałaś świetnego miśka i bransoletki *-* i sweterek *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, czekam na następne wpisy ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ; D